onsdag den 4. februar 2015

Prioritering og en beslutning


Der er i januar 2015 sket flere ting, som gør at jeg nu vælger at trække stikket ud for en periode. Jeg vil ikke bruge energi på at dunke mig selv i hovedet for ikke at blogge og jeg vil ikke have dårlig samvittighed over noget jeg egentlig selv er herre over.

Nuværende status er at jeg simpelthen ikke har nok timer i døgnet til at gøre de ting jeg gerne vil. Dette er ikke et nyt problem for mig, men jeg kan mærke på mig selv at der er ting jeg føler er vigtigere og mere spændende for mig, end at tage billeder af min mad og bagefter blogge om den. Jeg tager hatten af for alle mine med-mad-bloggere, for det er helt klart via. madblogs jeg finder den største inspiration i hverdagen og til fest!

De ting der opholder mig mere end madlavningen er:

 - i går kom begge heste hjem igen og er nu begge i god form og klar til at indtage stævnepladserne til foråret og det kræver træning og dermed tid.

 - jeg er startet på et modul i diplomuddannelse og selvom det er en mindre videreuddannelse vil jeg gerne gøre mit bedste og dermed bruge tid og energi på det, da jeg ved siden af skal passe fuldtidsarbejde.

 - Tommi væltede på snowboardet under vores skiferie i uge 5 og fremviste en smuk ring og 'an offer I can't refuse' ;)

 - min søster har meldt hende, Tommi og jeg til halvmarathon i Århus til juni, så jeg tænker at jeg hellere må prioriterer løb lidt højere, hvis jeg ikke skal gå død efter 5 km.

 - vi drømmer fortsat om at sætte huset til salg til foråret og der er derfor en del projekter der skal gøres færdige inden vi er klar.


Jeg vil sige tak for de gode år jeg har haft på bloggen og mon ikke jeg vender tilbage en dag, når jeg ikke kan undvære det mere. Indtil da - hyg jer!

Hvis der er nogle af jer der vil følge hestene, så har de en Facebook-side, som kan findes her.

3 kommentarer:

  1. Det er svært at sortere i, hvad man skal fravælge, når man gerne vil nå det hele. God - ærgerlig for os andre, men god - og moden beslutning du har truffet ;) Tillykke med fremtiden med Tommi, held og lykke med vægttab, heste, halvmarathon og uddannelse :) Bare du ikke lukker bloggen, så vi stadig kan finde inspiration og dejlige opskrifter. Henriette

    SvarSlet
  2. Du må altså ikke slette bloggen vel? Bruger den meget til inspiration☺️

    Held og lykke og tillykke med forlovelsen😊

    SvarSlet
  3. Nogle gange er der bare ikke tid eller energi til alt det, man gerne vil nå i løbet af den tid, man har til rådighed, og jeg forstår godt, at du er nødt til at vælge at prioritere andre steder i livet. Måske vender du tilbage, når der bliver lidt bedre tid til alting. Vil i hvert fald ønske dig rigtig meget held og lykke med dine projekter og tillykke med frieriet. Håber, I får en dejlig bryllupsdag :)

    SvarSlet

Hvad synes du?

Print mig :)

Print Friendly and PDF

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Der var en fejl i denne gadget