søndag den 4. januar 2015

Ny side i bogen...



2014 har været et fantastisk år for mig og et år som jeg vil se tilbage på med smil og glæde, for jeg nåede nogle mål, som jeg troede var umulige for mig..

Jeg:
 - lærte at løbe! Hurra, hvor det var en mærkelig fornemmelse pludselig at nyde at løbe og rent faktisk savne det. Jeg startede med at være død efter 200 meter, men gennem træning gik det bedre. Jeg gennemførte et løbeprogram på 5 km. i smug inden jeg turde fortælle det til nogle, inkl. Tommi, fordi jeg var sikker på at jeg ville fejle. Det var en sejr for mig og jeg nåede op på 8 km. løb uden pause inden årsskiftet og er i gang igen nu.

 - tabte 14 kg. De 4 kg. har sneget sig på igen over julen, hvor jeg har tilladt mig til synde for vildt. Jeg er back on track og er godt igang igen. Der mangler lige 10 kg. i alt pr. i dag, inden jeg er tilfreds. Jeg forventer at nå målet i maj 2015.

 - kom godt i gang med Arkansas. Vi er ikke nået så langt som jeg havde håbet, men vi har fået utrolige oplevelser sammen og at have en unghest lærer mig rigtig meget om samarbejdet med så store dyr, som har deres egen mening og vilje.

 - og Tommi har optimeret vores hus ganske meget, så det er klar til at blive sat til salg i foråret/sommeren 2015. Vi drømmer om en større grund og da det ikke er muligt at købe sig til mere herude, må vi videre.

- har udvidet mit netværk ganske meget. Specielt gennem min ridning, hvor jeg har opnået mange nye og super gode venskaber.


Jeg håber I er kommet godt ind i det nye år. Alt er klar herhjemme til at vi kan starte på arbejde igen i morgen. Juleferien har vi brugt på at generel oprydning i huset, sætte nye vinduer og dør i den halvdel af huset der manglede, sende hestene på træningsferie i Sønderjylland, tømme hele løsdriften, gået lange ture med Buddy, hygget med familier, set serier (Lilyhammer og SOA, sæson 7) og nydt tiden sammen.
De sidste 3 dage har vi begge været syge med hoste og snot, men det ser ud til at være i bedring. Madpakkerne er lavet, huset er rent, vi er badet og så må vi hellere komme tidligt i seng i aften :)

4 kommentarer:

  1. Sikke et godt billed det nederste. Man kommer helt i feriestemning 😃

    SvarSlet
    Svar
    1. Hej :)

      Tak skal du have. Det er taget på Corfu i sensommeren i år og jeg drømmer mig også tilbage når jeg ser billedet...

      God dag.

      Slet
  2. Jeg kommenterer normalt ikke på personlige ting til fremmede, og selvom jeg med glæde følger din blog, er du jo stadig fremmed ;-) Men jeg bliver simpelthen nødt til at sende dig et virtuelt kram og ønske tillykke med det flotte vægttab, det er godt nok godt gået! Og de kilo som er røget på i julen, skal nok ryge igen inden for din realistiske tidshorisont - bare du hænger i allerede nu, herunder fortsætter med løbetræningen. Jeg blev helt varm om hjertet da jeg læste at du havde hemmeligholdt det projekt - selv for Tommi, som vi jo også hører om i ny og næ ;-) Tillykke med det, vær stolt af dig selv! Godt nytår og held & lykke. Knus Henriette

    SvarSlet
    Svar
    1. Hej Henriette.

      Hvor er det dejligt når der kommer sådan en personlig kommentar :)
      Jeg er også selv stolt og har motivationen tilbage nu til at fortsætte frem mod de sidste kilo. Arkansas og jeg har en drøm til september 2015, men den holder jeg hemmelig indtil jeg ved om det er realistisk og muligt, men hvis vi kommer så langt, så skal jeg bestemt være i topform.
      Jeg har valgt måltidspunktet til midt maj, hvor Tommi og jeg kan fejre 9 år sammen :)

      Jeg håber du får en dejlig dag og dejligt at du ville give dig til kende - om end jeg er fremmede ;)
      Knus fra Maj-Britt

      Slet

Hvad synes du?

Print mig :)

Print Friendly and PDF

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Der var en fejl i denne gadget