søndag den 26. oktober 2014

I november vil jeg ....


 D. 26. oktober deltog jeg i mit første rigtige løb. Hvis man kan kalde 5 km. for et rigtigt løb. Det var det i min verden. I foråret blev jeg forpustet af at løbe op til naboen 200 meter oppe af vejen og i søndags beviste jeg overfor mig selv at jeg kan løbe 5 km. uden pause, på trods af manglende træning siden starten af august. Det var fedt og gav blod på tanden! Ikke noget med halv- eller helmaraton, men bare lidt længere og lidt hurtigere...

Jeg er vild med delmål; arbejdsmæssigt, personligt, trænningsmæssigt, ja, altid. Det motiverer mig i dén grad at der er forventninger til mig, så i november drømmer jeg om:

 - at øge distancen til 6 km. uden pause
 - få trænet Arkansas op igen efter 4 ugers pause på grund af halthed
 - tage forskud på julen med nogle lækre opskrifter jeg pønser på at afprøve
 - få sendt ønskesedler ud og indhentet fra andre
 - gå en tur i skoven med Tommi og Buddy og nyde det smukke efterår
 - nyde en dejlig Mortens Aften med andesteg
 - sige endeligt farvel til min mormor, når asken skal strøs...

Håber I alle får en dejlig november.

Hvis I mangler inspiration i køkkenet, kan jeg anbefale:

 - Denne hønsesalat er super lækker og passer perfekt til søndagshyggen eller julefrokosten
 - Nem aftensmad med farserede porrer
 - Er det dig der står for anden Mortens Aften? Se hvad jeg gjorde i 2013
 - Ser evt. en lækker tiramisu til dessert
 - Eller denne smukke appelsinkage med birkes
 - Jeg ELSKER denne ferskensuppe - perfekt i den kolde tid
 - Inden den fede julemad begynder kan du prøve disse israelske pizzaer
 - Du kan også tage forskud på julen med disse skønne havregrynskugler, som jeg har lavet mindst 5 portioner af hver jul

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Hvad synes du?

Print mig :)

Print Friendly and PDF

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Der var en fejl i denne gadget