onsdag den 10. september 2014

Sommeren 2014 - sikke én...

Overtræt og glad :)
 Mange har bemærket stilheden herinde i løbet af sommeren.

Fra ca. maj til midt august har jeg kun haft én ting i hovedet og det var DM for haflinger i Frederikshavn. Vi har trænet, øvet, svedt, grædt, grinet og virkelig udviklet os i løbet af juni og juli for at blive klar til det store stævne.
Vi gennemførte, vandt en klasse, blev placeret i andre og havde en helt igennem fantastisk weekend med en masse skønne mennesker og heste. Det var en helt lettelse da vi kørte hjem søndag eftermiddag og jeg var lykkelig for at vi havde mandagen fri, hvor vi endte med at sove i 12 timer.

Derefter gik alt i stå.
Arkansas fik fri og kom på sommergræs og Tommi og jeg tog 8 dage til Korfu, hvor vi lavede absolut intet. Vi havde fantastisk vejr og brugte dagene på at slikke sol, bade og køre scooter i bjergene. En dejlig ferie og lækker ø, som kun kan anbefales.

Angående bloggen:
Nogle har undret sig over de manglende opskrifter herinde. En skrev en mail til mig: "Får I slet ikke noget at spise mere...?".
Jo, vi spiser. Men der er to grunde til de manglende opskrifter:

1. Tid - døgnet indeholder kun 24 timer og eftersom jeg bruger de 9 timer med arbejde+kørsel, har behov for mindst 7 timers søvn hver nat og har hund, heste og høns, så er tiden der bare ikke til at blogge med mindre jeg prioriterer det.

2. Vores mad over sommeren har været meget simpelt og har ikke involveret opskrifter. Jeg startede i maj på at løbe og kunne i slut juli præsterer at løbe 5 km. uden pause, hvilket virkelig var vildt for mig, da 300 meter tidligere var uoverskueligt!
Løb+intens ridning ændrede madvanerne en del og fra april til august er der røget 14 kg. på min krop. Det har været lidt kedeligt mad, da vi primært har spist en stykke kød/fisk og så ellers grøntsager så friske/utilberedte som muligt, men det har været det behovet og lysten valgte i varmen.

Vi er nu startet op på arbejde igen og dagligdagen er ved at finde sig til rette i Rebelsig. Hestene er kommet hjem igen, vi har fået høns og har netop købt en traktor.

Der er endda lagt madplan for ugen med nogle nye opskrifter, så glæder mig til at komme i gang herinde igen. 

Arkansas til Haflinger DM 2014 i UDM-klassen hvor vi fik en 4. plads i finaleprogrammet (dressur)
Haflinger DM 2014 - vi sprang en lille klasse for sjov og afveksling
Haflinger DM 2014 - vi sprang en lille klasse for sjov og afveksling
Haflinger DM 2014 - vi sprang en lille klasse for sjov og afveksling
Tommi deltog i det lokale byfestoptog og skabte opmærksomhed :)
Vi var i juli et smut på Rømø strand :)
Vi vandt et photoshoot ved en tysk hestefotograf, som kom til Esbjerg i august (jeg var dels lykkelig/dels i panik på billedet)
Vi nød vores ferie på Korfu i fulde drag

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Hvad synes du?

Print mig :)

Print Friendly and PDF

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Der var en fejl i denne gadget