tirsdag den 27. maj 2014

Vinder af give away - Bagelyst

 
Ja ja, det går ikke så hurtigt herinde. Hestene skulle ud på græs i weekenden og så stod den ellers på rengøring og oprydning, så det bliver først i dag vinderen findes.

Der var 23 der deltog og jeg ifølge random.org er vinderen kommentar nr. 12!

Låvises Mad må gerne sende mig til mail (rebelsig@live.dk) med navn og adresse, så sender jeg bogen afsted :)

Tillykke til dig og tak til jer andre som deltog.

Mine drenge er som sagt sendt ud på græs på en gård nogle kilometer væk. Jeg savner dem ubeskrivelig meget herhjemme, men jeg er ikke et sekund i tvivl om at de (og specielt Arkansas) får lært så meget ved at gå ude blandt andre heste og med køer, geder, får, æsler, kænguruer og børn omkring foldene. De har heldigvis hinanden og er blevet taget godt imod i flokken.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Hvad synes du?

Print mig :)

Print Friendly and PDF

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Der var en fejl i denne gadget