fredag den 16. maj 2014

Giveaway: Bagelyst


En gang imellem får jeg tilsendt nogle bøger fra Politikens Forlag og jeg elsker det! Det er skønt at få ny inspiration og jeg nyder at se de fine billeder som optræder i de fleste bage/kogebøger.

Jeg ved ikke om det var en fejl eller med vilje, men denne gang kom der hele to styk af denne smukke og spændende bagebog.

Annemette fra Den Store Bagedyst på DR som vandt sidste sæson, har samlet nogle af hendes bedste opskrifter og gode fif i køkkenet.

Nå, men fejl eller ej - det skal ihvertfald komme mine dejlige læsere til gode!

Så vi prøver en lille giveaway her på siden.

Hvis du skal være med i konkurrencen skal du bare være fast læser og skrive en kommentar på dette indlæg om at du deltager.
Sidste chance er på fredag d. 23. maj kl. 20.00.

23 kommentarer:

  1. Selvfølgelig er jeg fast læser af din fine blog. Er altid spændt på, om der er kommet en ny opskrift, som skal afprøves!
    Mvh Jette Thomsen Løgumkloster

    SvarSlet
  2. Fantastisk blog du har ;-)
    Dejlig bog, gad jeg godt eje

    SvarSlet
  3. Jeg vil gerne vinde den nye bagebog fra Annemette. Jeg følger fast med på din blog, som er en god blanding af madopskrifter og hverdagsglimt :)
    /Lene

    SvarSlet
  4. Uha ja, den vil jeg elske at eje :)

    SvarSlet
  5. Vil meget gerne deltage :-)

    Vh Stephanie
    agf_fanen@hotmail.com

    SvarSlet
  6. Hvor ser bogen god ud!!!! Vil rigtig gerne være med i give awayen♥ Hvis jeg skulle være heldig kan den sendes til mine forældre i Danmark som så kan sende den videre hertil. Krydser fingre. God weekend!

    SvarSlet
  7. Jamen så vil jeg da være første person til at skrive en kommentar :)

    Jeg synes bogen ser virkelig god ud, ligner en med fantastiske billeder, og fedt at der røg en ekstra en med hjem til :)

    SvarSlet
  8. Følger trofast via bloglovin, det er så dejligt at få besked når der er nyt.

    SvarSlet
  9. Sikke en lækker give-away, jeg melder mig straks på banen, og håber jeg er heldig :-)

    SvarSlet
  10. Jeg vil da gerne deltage i konkurrencen. Hun var jo super god i Den Store Bagedyst, så mon ikke også hendes nye bagebog er god :)

    SvarSlet
  11. ØJ! Den vil jeg gerne vinde! Jeg var vildt imponeret af hendes evner under dysten, og hun vandt jo med et kæmpe forspring til de andre! (Jeg håber på at bogen kunne smitte lidt af på mig ;P)

    SvarSlet
  12. Jeg følger din dejlige blog på GFC og villeelske at vinde Annemettes bog, jeg synes hun er fantastsk

    SvarSlet
  13. Nøj den roulade ser lækker ud! Og lækker give away, forresten :)
    Og selvfølgelig er jeg da (tro)fast læser af din blog!

    SvarSlet
  14. Følger via Bloglovin' og deltager glad ;-D

    SvarSlet
  15. uuhhh, jeg vil gerne vinde! :-)

    SvarSlet
  16. Den vil jeg meget gerne vinde. Hun er super dygtig!

    SvarSlet
  17. Jeg elsker at læse med på din fantastiske blog og mangler jeg inspiration til noget mad finder jeg det altid ved dig. :)
    Mvh. Dorte T. Sæby

    SvarSlet
  18. Hun klarede det bare så godt i den store bagedyst. Jeg vil rigtig lære lidt af alt det hun kan :-)
    Camilla Nyegaard
    (fam.nyegaard@gmail.com)

    SvarSlet
  19. Jeg krydser mine fingre for, at jeg er den heldige vinder af bogen, som jeg har hørt skulle være meget inspirerende pga hendes personlige twist på velkendte opskrifter.

    Venlig hilsen
    Jette, Viborg



    SvarSlet
  20. Den vil jeg da egentlig også gerne vinde. Ved ikke om man skal tilmelde sig som fast læser, men er ofte inde og lure om der er sket noget nyt i rebelsig, så fast læser er jeg :)

    SvarSlet
  21. Vil meget gerne vinde :). Læser med hver dag! Når der er nye oplæg ;)

    SvarSlet
  22. goya@paradis.dk21. maj 2014 kl. 08.57

    Haps, den bog ser lækker ud! Tak for en fin blog :)

    SvarSlet
  23. Den ser virkelig god ud den bog. Den kunne jeg godt tænke mig at vinde. Mvh. Astrid H.

    SvarSlet

Hvad synes du?

Print mig :)

Print Friendly and PDF

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Der var en fejl i denne gadget