søndag den 9. marts 2014

Weekend som weekend bør være

 
  • Dyrke sin hobby
  • Sove længe
  • Kæmpe hestemesse
  • Gæster til fødselsdagsfejring
  • Venner til hyggeaften
  • Sælge bil og få overskud
  • Hygge med hinanden og hunden
  • Candy Crush
  • Amarone til lækker mad
  • Roadtrip
  • God film
Hvad mere kan man forlange af sin weekend?

Vi har haft en helt fantastisk weekend og ser frem til foråret hvor der forhåbentlig kommer mange flere af slagsen.

Om sommeren cykler Tommi på hans mountainbike eller er udenfor og arbejde, men i denne vinterperiode følte jeg at han ikke havde så meget at lave, så jeg opfordrede ham til at finde en hobby, så jeg ikke skulle have dårlig samvittighed over at bruge så meget tid på hestene.
Han hørte efter...
Så for to uger siden fandt han den gamle gokart frem fra 10 års dvale, tankede op og tog så til Grindsted og kørte sidste lørdag for at se om det var noget igen.
Det var det!
Så denne lørdag var jeg med ude og se ham køre. Det går dælme stærkt i sådan nogle små, lave gokarts og er noget helt andet end dem i Funworld, he he..

Så nu er vi hver især i gang med at planlægge vores stævnekalender for foråret og sommeren :)


Til gæsterne i weekenden lavede jeg en lækker dessert som der kommer opskrift på i løbet af ugen.

God søndag aften!

2 kommentarer:

  1. Åh.. Amarone, så er stilen lagt!

    - Anne

    SvarSlet
  2. Det har virkelig været en smuk weekend, og den dejlige hest og jeg har vist været i samme humør. I har jo nået vildt meget! Utroligt hvad lidt solskin kan føre med sig af energi. Glæder mig til at se desserten.

    SvarSlet

Hvad synes du?

Print mig :)

Print Friendly and PDF

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Der var en fejl i denne gadget