tirsdag den 11. februar 2014

Ny sæson

Jeg kan jo ikke undvære min blog! Så efter en dejlig forlænget juleferie er jeg klar til igen at dele opskrifter, oplevelser og små øjeblikke fra hverdagen!

2014 er startet rigtig godt og man kan vist roligt sige at jeg atter er hestepige med stort H ligesom da jeg var 12 år! Mine to guldheste fylder rigtig meget for mig og jeg elsker at bruge tid med dem og specielt min unge babydreng udvikler sig helt vildt lige nu, hvilket kræver meget træning og gentagelser.

Vi har været på en dejlig skiferie i uge 5 og venter bare på at det bliver rigtig forår herhjemme igen så vi snart kan smide termokedeldragten når vi skal udenfor.

Jeg håber der fortsat er nogle læsere tilbage som er klar til at følge en ny sæson fra livet i Rebelsig...

3 kommentarer:

  1. Hej igen og velkommen tilbage.

    Jeg vil bare sige at chokoladefontænen som jeg købte til min mand vakte glæde. Den skal snart afprøves, vi har købte chokoladen i dag. Skal bruges til gæster om nogle uger. Du skal nok høre nærmere.

    Knus
    Jane

    SvarSlet
  2. Godt du er tilbage :) glæder mig till nogle lækre opskrifter

    SvarSlet
  3. Godt du er tilbage :) glæder mig till nogle lækre opskrifter

    SvarSlet

Hvad synes du?

Print mig :)

Print Friendly and PDF

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Der var en fejl i denne gadget