lørdag den 4. januar 2014

Som man siger...


Det går op og ned i showbiz...

Jeg troede virkelig at Arkansas og jeg var i en rigtig god udvikling, men bedst som det går godt, er der noget som skal gå galt..

Vi var meldt til stævne her til aften og i morgen tidlig, men efter at forsøge at læsse Æslet i 4 timer måtte jeg opgive og melde afbud til stævne. Øv det er træls, men sådan er det med sådan en ung uerfaren drengerøv. Der må øves og øves.

Vores ferie lakker mod enden og vi må forberede os på hverdagen. Julepynten er pillet ned og køleskabet er fyldt op med madpakketing. Vi har desuden vores trofaste feriebarn indtil næste fredag, så Buddy er godt underholdt imens vi andre starter op på arbejde igen.

Jeg vil følge mit misset stævne online og håber jeg bliver mere klar næste gang.

God aften!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Hvad synes du?

Print mig :)

Print Friendly and PDF

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Der var en fejl i denne gadget