onsdag den 1. januar 2014

Goodbye 2013 and hello 2014!


2013 er gået rigtig hurtig og jeg sidder lidt tilbage med en følelse af, at jeg har glemt at nyde det så meget som jeg burde. Jeg har haft lidt for meget fokus på det næste, det næste og det næste og glemt at slappe af og nyde der hvor jeg er nu.
Det er noget jeg vil koncentrere mig mere om fremover.

2013 bød bl.a. på:
 - Jeg valgte at få et job tættere på og sparede derfor meget tid i transport, men måtte sige farvel til nogle fantastiske kollegaer.
 - Jeg begyndte at starte stævner og er helt bidt af det kick det giver
 - Laban var flyvende og på sit højeste da det gik galt og hans bronkitis blev forværret. Jeg kørte ham til aflivning, men der skete et halvt mirakel, da jeg fik af vide at han ikke havde smerter, men ikke må rides fremover...
 - Jeg brugte alt for mange penge på dyrlæge. Dels til ovenstående og dels til den hest jeg købte, som desværre også havde en kronisk sygdom. Den blev heldigvis leveret tilbage, men regningerne hang jeg selv på.
 - Jeg fik endelig en ny hest, som jeg efter kun 3 ugers bekendtskab startede stævne på i søndags, som var en succes!
 - Tommi fik købt drømmebilen og sat den i stand.
 - Bloggen her rundede 680,000 sidevisninger
 - Vi oplevede Schweiz og havde en unik ferie med en del af Tommis familie
 - Vi holdte sommer i Danmark og havde to fantastiske uger hvor vi så Danmark fra sine bedste sider.

Jeg håber 2014 vil indeholde:
 - Flere fantastiske minder og gode oplevelser
 - Deltagelse til DM for haflinger 2014 på Arkansas
 - At jeg sørger for at prioriterer det sociale og se mine veninder endnu mere og accepterer at man godt kan ses uden at det skal planlægges flere uger i forvejen
 - Flere gode indlæg til bloggen
 - og at jeg generelt har endnu mere fokus på det positive i livet og i hverdagen :)

Godt nytår!

Vi sprang ind i det nye år i godt selskab med gode venner og kom hjem til middag til trætte heste og Buddy som var blevet forkælet ved mine forældre..

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Hvad synes du?

Print mig :)

Print Friendly and PDF

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Der var en fejl i denne gadget