onsdag den 25. december 2013

Nederlag


Jeg troede virkelig jeg havde den i år!

Min udfordring mod mig selv i køkkenet med de 155 nye opskrifter i forskellige kategorier - se her.

Det ville også være lykkes hvis jeg havde haft mere fokus på det end på hest, men alt det bøvl med syg hest, ny hest, syg ny hest, aflevering af syg ny hest, søge ny hest igen igen, prøve ny hest, købe ny hest og hente ny hest, tog simpelthen så meget tid og energi til at vi i efteråret ikke har prøvet så meget nyt og at jeg er bagud med at skrive de opskrifter ind som vi rent faktisk fik afprøvet.

Jeg har den seneste tid små-stresset mig selv fordi jeg så gerne ville nå at gennemføre udfordringen, men jeg må se mig slået - af mig selv!
Jeg gider ikke stresse mig selv over noget jeg selv har sat i værk og selv er dommer i.

Jeg er generelt lidt ked af den drejning som bloggen har taget i 2013. Der har kun være fokus på mad, mad og mere mad og jeg har modtaget et par mails i løbet af året fra to læsere som er ked af ikke at kunne følge med i 'livets gang i Rebelsig mere' og i stedet kun læse opskrifter. Det er jeg faktisk også!

Nu er der styr på hesteverdenen - ja, jeg tør godt skrive det nu. Arkansas ankom til Rebelsig for små to uger siden og selvom der er nogle voldsomme magtkampe med Laban ind imellem, så er jeg glad for at han er landet. Han er en drøm at ride, men da han er meget ung, er der rigtig meget for mig at arbejde med. F.eks. brugte jeg søndag 1½ time på at få ham ud i gårdspladsen... Jep, der er nok at se til med ham :)

Glædelig december - uden stress, uden jag. Vi når det nok og ellers når vi det næste år! :)

Indlægget her skrev jeg faktisk for to uger siden, men har først fået 'postet' det nu, da der har været så meget at se til. Nu er julen på hæld og vi har fridage nogle dage endnu, som skal bruges på at slappe af og indhente hvad vi har misset de seneste måneder - både i nærvær og praktisk arbejde.

Håber I alle kom igennem julen og nu er klar til et nyt og strålende år. Jeg er helt sikker på at 2014 bliver et fantastisk år på alle mulige måder :)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Hvad synes du?

Print mig :)

Print Friendly and PDF

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Der var en fejl i denne gadget