tirsdag den 24. september 2013

Food Festival 2013


Bare lige et kort indlæg for at sige at jeg altså var på Food Festivalen i år - det var nemlig lige på vejen op til Frederikshavn hvor jeg skulle kigge på hest...
Tommi var plaget af tømmermænd og sov hele vejen derop og var nok ikke den bedste følgesvend, men på den anden side var det, det perfekte sted at have tømmermænd, da der var mad og drikke og fatboys overalt. Da han samtidig fik hilst på Bonderøvens kæreste og deres datter, var lykken gjort!

Hvis nogle af jer endnu ikke har været deroppe håber jeg at I besøger det næste år. Det er et rigtig godt arrangement og fyldt med smagsprøver :)



Drønlækre rødbedechips! 



 Lækkerier fra Sweet Samsø








 Honning lavet fra bier og blomster forskellige steder i Århus
 

 Jeg lærte at porcherer æg :)
 







 LÆKRE laksegrillere - pølser lavet på laksestykker, mums!
 




 Almindelig og hindbær virgin-mojitos
 






 Det varmede mit hjerte at alle brødresterne fra ovenstående, røg fluks ind til en håndfuld høns!
 





Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Hvad synes du?

Print mig :)

Print Friendly and PDF

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Der var en fejl i denne gadget