lørdag den 10. august 2013

Vandmelonsalat med feta


Denne salat er blevet lavet og nydt mange gange denne sommer - og alligevel har jeg ikke et bedre billede, tsk...
Den er nem, hurtig og drønende lækker med sin friskhed til det grillede kød. Den kan varieres i mange udgaver med hakket nødder, friske krydderurter, olie, osv.

½ vandmelon i små stykker
1 pakke feta
Olivenolie
Friske mynteblade

Kom vandmelonenternene i en skål, smuldre feta udover, sprøjt med lidt olivenolie og pynt med mynteblade.


Siden onsdag har Tommi været til byfest her i Vejrup, hvilket har betydet jeg knap nok har set ham. Har dog netop fået tilsendt dette foto fra hans søster, så jeg ved da han har fået lidt søvn, om end han evt. har lidt ondt i benene efter en nat i en børneseng :)


Vi er desuden gået på ferie nu i 14 dage hvor vi har en kæmpe to-do-liste som bl.a. omfatter maling i køkken og bryggers, oprydning i papirer, ordne havebede, osv. Så Buddy og jeg er gået igang med oprydning og rengøring.
Hestene er ude ved de gamle, da Labans bronkitis er forværret og han er nu på antibiotika og må ikke ride de næste 2 uger :( Det er ret alvorligt denne gang, men må forsøge at tænke positivt og tage en dag af gangen.

God lørdag!

2 kommentarer:

  1. Vi har også fået vandmelonsalat i dag . Mmm. Den går man aldrig fejl af.

    Smukt billede af forvokset miniput i øvrigt ;-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Det er bare lækkert :)

      Han var dog noget utilfreds med at det kom 'online', men da han så det andet billede hun sendte mig - hvor han krammer en stor Hello Kitty og har en sut på vej ind i øret - blev han dog glad for mit valg :)

      Slet

Hvad synes du?

Print mig :)

Print Friendly and PDF

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Der var en fejl i denne gadget