onsdag den 31. juli 2013

Snydt!


Jeg havde taget en lækker marineret flanksteak op fra fryserens mørke hul og glædet mig til den hele dagen. Uhm, lækker rød indeni og med masser af smag udenpå. Og så på en ganske almindelig mandag!

Der blev kogt majskolber (nu de endelig koster under 10 kr. pr. stk.) og lavet to enkle grillspyd - lidt hurtig tzatziki lavet på fromage fraise blev også fremtryllet.
Forventningen var stor da min kødklump var tøet op og jeg bar den ud til grillen. Den blev klippet ud af posen og vippet over på grillen. Skuffelsen var dog stor da jeg så det var den forkerte pose. Det var ganske vist en 'flanksteak', men af gris. Købt for nogle uger siden i en desperat vending da der kom uventede gæster, men som selv havde medbragt mad, hvorfor den endte i fryseren.

Den smagte dog rigtig lækker alligevel og blev så mør efter blot 20 minutter, at vi ikke havde vores knive i brug. Dejlig aftensmad og tanken om at min 'rigtige' flanksteak stadig er i fryseren giver et lille smil på læben idag.

Vi er tilbage på arbejdspinden efter blot 1 uges ferie, men kan se frem til to dejlige ferieuger senere på året, imens de andre knokler :)




Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Hvad synes du?

Print mig :)

Print Friendly and PDF

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Der var en fejl i denne gadget