torsdag den 20. juni 2013

Ufrivillig pause


Jeg nyder nu at prioriterer Laban og ridningen fremfor meget andet, men i mandags, da vi kom til undervisning var min lille prins halt og havde en flænge i bagbenet. Han har muligvis trådt på et lille træ på folden, som har ridset ham. Vi skal til stævne lørdag, men først skal dyrlægen lige sige god for at han er rask, når hun kommer fredag morgen og så skal der ellers trænes fredag eftersom han har været på rekreation på sommergræs siden mandag.

Nå, ikke så meget hestesnak. Jeg rydder lige op i billeder på computeren og får delt nogle opskrifter med jer, for vi har haft gæster hvilket resulterede i at jeg skulle lave mad, he he.

God weekend. Vi gik på weekend idag, så det bliver en dejlig lang en af slagsen!

7 kommentarer:

  1. Åh, en lækker hestebasse.
    Er rytteren genert ?

    VH Hanne

    SvarSlet
    Svar
    1. Rytteren var træt og opkogt i hovedet efter en hård ridetime og synes ikke hun var så fotogen :) He he

      Slet
    2. Pjat, tror du var tilpas meget i øjeblikket, at billeder blev lige som det skulle være. Et øjebliksbilleder, som jeg elsker.

      Hvad race er Laban. Han er bare lækker. Hvis du mangler en rytter til ham, siger du bare til. Men du bor med garanti langt væk. Jeg bor i Odense. Har redet meget før i tiden.

      VH Hanne

      Slet
    3. Han er en haflinger med lidt fremmedblod - dog optaget som haflinger i Danmark.
      Uh Odense er langt væk fra Esbjerg ja. Men du er da velkommen hvis du en dag er på disse kanter :)

      Slet
    4. Mit bud var palomino. Diskuterede det faktisk med en veninde i går. Men kropsmæssigt, ligner han ikke sådan en. Min venindes yndlingsrace er hafling.

      Hvor høj er han i stang ?

      Jeg kommer faktisk tit forbi, da jeg kører over Korskro, når jeg skal hjem. Min mor bor også syd for Ribe, så kommer faktisk en del derover. Så pas på. Hihi

      VH Hanne

      Slet
    5. Han holder ponymål, men da jeg jo er over 18 starter vi hesteklasser til stævner...
      Hi hi, du siger bare til :)

      Slet
    6. Ah, ok. Det er så 147 eller 148 cm så ?
      Måske er det perspektivet, men han ser stor ud.

      Jeg skriver ham bag øret...

      God weekend

      VH Hanne

      Slet

Hvad synes du?

Print mig :)

Print Friendly and PDF

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Der var en fejl i denne gadget