mandag den 10. juni 2013

Et hurtigt pip


Jeg har fået nogle mails, hvor I spørger om bloggen er gået på sommerferie? Svaret er nej. Ikke helt. De seneste uger har jeg koncentreret mig alene om Laban og ridningen da vi søndag skulle have været til Sydjyskmesterskab for Haflingere, men desværre er det blevet aflyst grundet for få tilmeldinger. Øv øv. Det hårde slid er ikke spildt, men havde virkelig glædet mig.

Fredag efter arbejde kørte vi til Ikea, Odense og brugte ikke mindre end 5 timer derinde. Faktisk var vi blandt de sidste der kom ud da de lukkede kl. 21. Det var rart at der ikke var så mange mennesker og at medarbejderne havde tid til at hjælpe.
Vi skulle nemlig have et garderobeskab. Ikke bare et standard, men et lige efter vores ønsker. Og det fik vi. Så lørdag brugte Tommi lige knap 4½ time på at samle det og efterfølgende brugte vi 1 time på at sorterer i tøj og fylde det op.
Vores gamle møbler tog jeg hurtige billeder af, satte ind på et 'bortgives-side' på Facebook og allerede få timer efter var det hele afhentet, selv det gamle skab som bare skulle bruges til brænde. Ja endda en pose med blandet gammelt sengetøj hvor der manglede det ene og det andet, blev afhentet. Den enes lort, den andens guld, ikke sandt? :)

I weekenden er der blevet lavet lidt rigtigt mad så der er lidt opskrifter til jer igen. Nu vil jeg smutte til undervisning med Laban og så ses vi på den anden side.










Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Hvad synes du?

Print mig :)

Print Friendly and PDF

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Der var en fejl i denne gadget