mandag den 20. maj 2013

Luksus-sandwich på budget


Da jeg for 4 år siden var i praktik i Vejen, havde jeg mit første møde med Nørretorvs Ost som ligger sammen med Thorkild's Vinhandel inde i gågaden i Vejen. Nu hvor jeg er tilbage i Vejen sker det en gang i mellem at mine kollegaer og jeg bestiller sandwich til frokost.
De beskriver at de har 'byens bedste sandwich' og jeg kan kun give dem ret! De har 20 varianter og alle med lækkert fyld.
Min yndlings for tiden er Italiano! De koster 50 kr. og det er jo ikke fordi det er alverden for sådan en lækker sandwich som mætter fint, men da vi den anden dag var i Fakta endte vi selv med at lave dem - helt ens, men i en budget udgave.
Jeg vil dog sige at brødet ved Nørretorvs Ost er SÅ MEGET bedre end de billige flutes vi brugte.

2 personer
2 flutes
1 pakke serranoskinke/parmaskinke - 8 skiver
8 skiver emmentaler
Salat
Creme fraise dressing
Semi-dried tomater

Varm flutesene til de er sprøde. Flæk dem, smør med dressing, kom salat, skinke, ost og tomater i og læg sammen.
Mums!


Der har været stille herinde og i Rebelsig. Lørdag var Laban og jeg nemlig til vores første stævne nogensinde. Han tog det så fint og vi kom hjem med to 2. pladser :)
Det var fuldstændig som at være 12 år igen, selvom jeg nok er endnu mere stolt idag!


Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Hvad synes du?

Print mig :)

Print Friendly and PDF

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Der var en fejl i denne gadget