søndag den 5. maj 2013

London shopping

Der kom selvfølgelig en del med hjem fra London og jeg endte faktisk med 2 kg. overvægt, men damen ved skranken var sød og grinede bare af det.

Vi besøgte Primark 7 gange på de 3 dage og købte noget hver gang, he he. Til dem der ikke kender den er det en stor tøjbutik a la H&M (kvinder, mænd, børn, accessories, sko, skønhed, home) og så er priserne bare endnu bedre end i Danmark. Kvaliteten er selvfølgelig ikke tip-top, men det holder fint til almindelig brug.




 

Lidt madvarer kom selvfølgelig også med hjem








Og lidt til kroppen


5 kommentarer:

  1. Jubbiiiii, jeg skal også til London til Juli og dine billeder (og forrige indlæg) bekræfter mig bare i glæden! London MÅ være en fantastisk by :-D

    SvarSlet
    Svar
    1. Det er et skønt sted og du MÅ besøge Primark mindst 1 gang, he he. Men lav ikke samme fejl som mig. Jeg havde samlet SÅ meget sammen og efter at have stået i kø i 45 minutter til prøverummet ser jeg skiltet med "max. 8 pieces". Crap... He he... Men der er heldigvis spejle mange steder så man kan prøve jakker/cardigans osv. der. Ellers er det faktisk utrolig nemt at returnere varerene igen, så vi købte noget med hjem, prøvede det, og byttede det så næste dag..

      Nå, hov.. Ville jo bare ønske god tur! :)

      Slet
    2. Primark er officielt skrevet på listen over "ting jeg bare MÅ prøve" ;-D Tak for den (ikke så meget tak fra min kæreste, tror jeg :-D)

      Og tak for det :-D

      Slet
  2. Svar
    1. Jeg glæder mig også allerede til næste gang.

      Slet

Hvad synes du?

Print mig :)

Print Friendly and PDF

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Der var en fejl i denne gadget