lørdag den 25. maj 2013

Grill med Heinz


Jeg elsker simpelthen at modtage gaver fra Heinz for det er så hyggeligt.

Denne gang er Heinz gået i grillhumør. Det har vi i Rebelsig jo været længe, men nu kom der nye forsyninger i form af grillsauce og denne fine fine picnicgrill som er lige til at pakke sammen og tage med sig i skoven eller baggården.
Vi fejrede fredagen med at grille herhjemme med gode venner inden vi tog til Varde og hørte lidt musik. Vi brugte dog den store grill denne gang, men da vi kom til Varde fortrød jeg lidt at vi ikke havde pakket til picnic og sat os på torvet for at grille.


Vi fik ikke afprøvet de nye grillsauce, da vores kød var marineret fra butikken, men så ofte som vi griller skal der nok blive rigeligt af muligheder af at teste det. Der medfølger en opskrift som klart skal afprøves og så skal mangosaucen prøves på noget kylling, mums.



Idag håber vi at kunne gentage succesen fra sidste weekend og tager til stævne igen, så regnvejret må godt snart stoppe.
God lørdag - jeg vil smutte ud og strigle og flette min lille prins.

2 kommentarer:

  1. Curry/mangosaucen fra Heinz er vildt lækker - jeg bruger den i kyllingssandwich'er.
    Hilsen Lene

    SvarSlet
    Svar
    1. Mums det må prøves i madpakkerne

      Slet

Hvad synes du?

Print mig :)

Print Friendly and PDF

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Der var en fejl i denne gadget