onsdag den 17. april 2013

Tøsemiddag


I weekenden var Tommi taget til Fanø i sommerhus med nogle kammerater og en håndfuld mountainbikes. Jeg tilbragte derimod weekenden med gode veninder. Først tømte jeg Kolding Storcenter med en veninde og om aftenen kom to andre til spisning. En af dem skal giftes på lørdag så der var nok af tøsesnak om kjole, pynt og ikke mindst maden :)

De tøser skulle jo have noget mad og selvom mine spidskompetencer er indenfor 'mormor-mad', så synes jeg faktisk at jeg slap godt fra en mere moderne let menu, som alligevel mættede rigeligt.

Bruschetta
Stegt mørbrad med bløde løg og æbler på grøn bund
Agurke/aspargessalt med feta
Bagte babykartofler med fyld
Palova med fløde, frugt og Baileyskaramel

Opskrifterne kommer i løbet af de næste par dage, da jeg smutter i seng nu. I må hygge med lidt billeder indtil imorgen.


 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Hvad synes du?

Print mig :)

Print Friendly and PDF

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Der var en fejl i denne gadget