tirsdag den 23. april 2013

Asparges/agurk-salat med fetatern


Salaten jeg serverede i lørdags til tøserne var denne lækre blanding af agurk/asparges som smagte super godt med lidt mandler og feta til.

Inspirationen er fra nettet sidste år, men jeg kunne ikke finde originalen, så måtte gøre det som jeg huskede. Der gik en del til spilde fra aspargesene, men de endte i en tærte dagen efter.

3 personer
1 hele agurk
1 bundt asparges
Lidt citronsaft
5-7 mandler
Fetatern

Riv agurk og asparges med gulerodsskrælleren så du får lange strimler. Vend dem sammen med lidt citronsaft. Knus/hak lidt mandler og fordel over salaten og server med fetatern - mums!


Sidste uge og disse dage er hektiske. Vi har travlt på arbejde og herhjemme har vi også planer dagligt. Derudover smutter jeg til London i weekenden med min søster, så der skal gøres en del klar og Tommi skal have instrukser til det herhjemme :)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Hvad synes du?

Print mig :)

Print Friendly and PDF

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Der var en fejl i denne gadget