fredag den 29. marts 2013

Grisogko.dk


For ca. 1 måned siden havde Grisogko.dk en sweetdeal på 10 pakker kød for 215 kr. inkl. levering. Jeg kendte ikke til Grisogko.dk og søgte på nettet efter erfaringen med hjemmesiden. Jeg fandt ikke nogle madblogs, men på trustpilot fik de fantastiske scorer i nærmest alt; pris, hurtigthed, service, udvalg, osv.

Jeg savnede dog stadig en beskrivelse og derfor besluttede jeg mig for at afprøve konceptet for selv at lave en vurdering. Derfor er indlægget på ingen måde sponsoreret, da jeg selv har betalt for alle varerne og jeg er ikke bedt om at gøre det.

Mit tilbud var en kasse hvor jeg selv valgte 10 forskellige pakker kød. Herefter vælger man leveringsdato og sted. Vi fik det leveret til døren imens vi var på arbejde. Det kom i en køleboks med frostelementer og da vi kom hjem om eftermiddag var alle pakkerne kolde og is-elementerne ikke tøet op.

Jeg fik 9 pakker kød, da den ene var stor og talte for 2 pakker. Man kan få hakket kød, kylling osv., men jeg sørgede for at vælge nogle udskæringer som jeg ikke normalt ville købe i en butik og det er jeg rigtig glad for.


Poserne var vakuumpakket og klar til at smide i fryseren, dog var vakuum gået ud af tirolerschnitzlerne, men de duftede frisk og var iskolde, så jeg har smidt dem i fryseren.

Alt i alt er jeg rigtig tilfreds. Det kan godt være lidt dyrt hvis man ikke lige har en rabatkode eller en sweetdeal, men kødet er til gengæld rigtig lækkert.

Vi havde egentlig taget kød op til aftensmad, da vi modtog kassen, men skinkeculotterne så bare SÅ gode ud at de røg på grillen om aftenen.


Vi gav dem 30 minutter på grillen ved inddirekte varme og lod dem hvile på skærebrættet i 5-7 minutter efterfølgende. De blev serveret med ris med gulerødder, champignonsauce og salat.
De var simpelthen SÅ lækre og næste gang (for det bliver der helt sikkert) skal jeg have nogle flere af dem. Skindet/sværen blev drønlækkert og kødet var super mørt!



2 kommentarer:

  1. GrisogKo er nemlig rigtig godt. Vi har også benyttet os af det flere gange :) Ønsker Jer en god Påske!

    Vicki

    SvarSlet
    Svar
    1. Det er ikke sidste gang jeg har handlet der! :) Tak og i lige måde

      Slet

Hvad synes du?

Print mig :)

Print Friendly and PDF

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Der var en fejl i denne gadget