onsdag den 20. marts 2013

Crispy chicken


For noget tid siden serverede svigermor nogle krebinetter med cornflakes-panering, som var lækkert! Det måtte prøves, men jeg havde taget kyllingestykker op og tænkte på noget a la McChicken. Jeg googlede og landede inde ved Camilla, hvor jeg tidligere har fundet god inspiration.

Mine billeder blev ikke gode, da vi først fik mad ret sent denne aften da jeg var over og ride en sen eftermiddag.

2 personer
300 g. kyllingestykker
Mælk
Cornflakes
Paprika
Salt og peber

Skær kyllingen i passende stykker. Bland cornflakes og krydderier i en pose. Vend kyllingen i mælken og kom den i posen så den paneres overalt. Kom den paneret kylling på en beklædt bageplade og steg det i ovnen ved 200 grader i ca. 15 minutter - alt efter størrelse.
Server med pommes og salat :)


Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Hvad synes du?

Print mig :)

Print Friendly and PDF

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Der var en fejl i denne gadget