søndag den 24. februar 2013

Svensk pølseret og weekendstemning!


Jeg tog en pose kartofler frem fra forrådskammeret og begyndte at skrælle dem. Tommi kom ud og sagde "Årh nej, jeg har ikke lyst til kartofler idag"...

Det er skam fair nok, men da han så der lå en pose pølser, tomatpure og løg ved siden af fandt han hurtigt ud af hvad der skulle ske og hjalp endda med at hakke løg og skærer pølserne i skiver.

Svensk pølseret går man aldrig galt i byen med og det er nemt og lækkert.
Opskriften finder du her.




Denne weekend har gået med afslapning og småprojekter. Fredag var Tommi ved en kammerat og spille poker og Buddy og jeg holdte sofaen nede. Lørdag tog han så til Fyn med en anden ven og imens smuttede min veninde og jeg over og ride Laban og Karla. Aftenen  bestod af skuffende mad og kærestehygge.
Idag har vi så været på genbrugspladsen hvor Tommi fandt en gammel cykel som kom med hjem og er ved at blive sat i stand. Imens står den på rengøring indenfor for der er ikke meget ved at være udenfor i det snevejr!

Dog var jeg lige ude og lufte kameraet lidt, da der var nogle nysgerrige harer på marken :)











I aften skal vi prøve running sushi i Esbjerg sammen med Tommis familie. Jeg har kun én forventning til det og det illustrerer Nadia så fint :)

God søndag!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Hvad synes du?

Print mig :)

Print Friendly and PDF

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Der var en fejl i denne gadget