tirsdag den 12. februar 2013

FØDSELSDAG!!!!


Ja, det havde jeg jo i januar, men grundet skiferien, blev der først inviteret gæster i weekenden. Vi deler dem altid op i hold, da det ellers bliver for mange på én gang. Denne gang blev det fordelt på 8 lørdag og 9 søndag + os selv :)
Og de kære gæster skulle jo have noget mad. Normalt bruger jeg lang tid på at planlægge middagene, men denne gang havde vi så travlt at det foregik torsdag aften inden sengetid. Heldigvis blev næsten det hele en succes og det gav en masse nye opskrifter til bloggen, som kommer i løbet af ugen.

Idag havde Tommi og jeg begge heste med i ridehal og få motioneret det lidt og nu står den på tosomhed (tre med Buddy) i sofaen imens jeg blogger.

Som en lille teaser er her lidt billeder og så må I ellers bare vente på opskrifterne :)





 

 

2 kommentarer:

  1. Esben? Den kage kan da umuligt være til dig selv. Nå men uanset hvad ser det godt ud det hele. Især fiskeanretningen!

    SvarSlet
    Svar
    1. Hi hi, opmærksom læser! Nix, den var til vores ven som skulle have kanel i fredags :)

      Slet

Hvad synes du?

Print mig :)

Print Friendly and PDF

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Der var en fejl i denne gadget