fredag den 18. januar 2013

Kold banandrik med honning


Vi havde en håndfuld bananer liggende som ikke ville blive spist og jeg havde jo lige bagt kage og min udfordring siger jo også drikke, så jeg måtte i gang.

Inde ved CHPFOODIE fandt jeg inspiration. Jeg lavede en anden version og det var rigtig lækkert som en 'dessertdrik'.

2 personer
4 bananer
1 spsk. honning
2 dl. mælk

Skær bananer i skiver og kom dem i en frysepose. Frys dem i mindst 1 time.
Kom bananskiverne i en blender sammen med honning og mælk og blend til en flydende masse.
Server i glas med sugerør og evt. lidt chokoladesauce.


2 kommentarer:

  1. Øver mig i, at lære at spise banan - måske var dette en gå måde, at få en 'blid start' på?
    Det ser i hvert fald lækkert ud (:

    - Kit

    SvarSlet
    Svar
    1. Det smager meget af banan, men prøv. Det er ikke mere besværligt end at det kan smides ud :)

      Slet

Hvad synes du?

Print mig :)

Print Friendly and PDF

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Der var en fejl i denne gadget