fredag den 11. januar 2013

KØB HUSET I REBELSIG


Som jeg skrev kort om i et tidligere indlæg, så vil vi gerne sælge vores hus, da jeg ønsker mig en ridehal og 1 hektar jord mere.

Vi har i første omgang ikke råd til at lade en ejendomsmægler sælge det for os, så vi vil undersøge om det er muligt at gøre det selv og med en boligadvokat tilknyttet i stedet.

Til det formål har jeg oprettet en separat side til huset, så man kan se billeder og oplysninger om det. Jeg hænger sedler op i diverse butikker i nærområdet hvor man så kan få linket til hjemmesiden.

For at øge chancerne endnu mere har jeg smidt et link ind over til højre så klik ind og se hvad huset kan tilbyde og køb det så :)

http://hus-til-salg.blogspot.dk/

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Hvad synes du?

Print mig :)

Print Friendly and PDF

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Der var en fejl i denne gadget