tirsdag den 1. januar 2013

2013

 - du skal være så velkommen!


Nytåret blev fejret med et brag og en dejlig aften langt ude på landet. Buddy blev passet ved svigermor da han er rigtig bange for de høje lyde og hestene fik ekstra hø og så var de tilfredse.
Jeg selv trådte ind af døren herhjemme kl. 06:57, så jeg er en smule træt endnu efter kun 4 timers søvn.

Jeg ser frem til endnu et dejligt år hvor der forhåbentlig sker nogle forandringer i vores liv. Vi har længe overvejet at sælge huset i Rebelsig, da der simpelthen ikke er nok grund til hestene, men først i efteråret tog vi det seriøst. Desværre koster en ejendomsmægler spidsen af en jetjæger, så i første omgang vil vi prøve at sælge uden sådan en pengegris :) Har nogle af jer fif til dette tages de imod med kyshånd.

Derudover vil vi bruge den første halvdel af året på at halvere vores huslån i banken så vi er endnu bedre stillet når vi skal videre. Så mon ikke 2013 bliver 'spare-året' :)



Glædelig 1. januar. Jeg vil prøve at komme op på Laban idag og kommer i gang igen og så skal der bages pølsehorn til madpakkerne imorgen. - husk nu Borgen starter igen i aften! :)




Billederne i indlægget er fra vores gåtur i Åtte Bjerge den anden dag og et smut forbi Tirslundsstenen. Sidstnævnte var nu ikke synderlig imponerende, men dejlig gåtur med Buddy og manden i mit liv.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Hvad synes du?

Print mig :)

Print Friendly and PDF

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Der var en fejl i denne gadget