søndag den 2. december 2012

SNE!


Glem alt om hvad jeg skrev igår om at der kom lette snefnug! Her til morgen er der et godt tykt lag og alle dyrene i Rebelsig elsker det!
Jeg har været ude med kameraet og skudt lidt af dem for Tommi sover fortsat. Det blev halv sent/tidlig morgen inden vi kom i seng, men heldigvis står dagen på afslapning og familiebesøg.
Jeg lovede Tommi at vente med at åbne pakkekalenderne indtil han stod op, men det er lidt svært så han må godt snart vågne!



Måske der også bliver tid til at gå i køkkenet. Har luret på det der med at lave brændte mandler og det virker ret simpelt. Må se om der kan findes energi til det :)
God søndag og glædelig 1. advent.
Jeg vil slutte af med billeder af hestene. Karla gik igang med morgengymnastikken og Laban ledte efter græs under sneen.


















Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Hvad synes du?

Print mig :)

Print Friendly and PDF

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Der var en fejl i denne gadget