søndag den 23. december 2012

Projektet for 2013 på bloggen


2013 skal der også være en lille udfordring når nu jeg har haft det sjovt med den i år.

Til næste år har jeg opdelt dem lidt så jeg kan få lidt overblik over hvad jeg mest fremstiller i køkkenet af nye opskrifter.
Målene er som følger:

Kage/kager: 25 stk.
Desserter: 10 stk.
Fra andre lande: 15 stk.
Salater: 15 stk.
Drikke: 10 stk.
Supper: 10 stk.
Brød: 10 stk.
Fisk: 10 stk.
Snacks: 10 stk.
Grill: 10 stk.
Højtider: 10 stk.
Procenter i maden: 5 stk.
Grød: 5 stk.
Syltning: 5 stk.
Pålæg: 5 stk.

Ialt er det 155 opskrifter og det ved jeg jo at jeg kan klare, så bliver spændende og se om jeg har forudset rigtigt om at lave flest kager ud af kategorierne.

Jeg vil lave en lille oversigt ude i siden ligesom sidst og så får projektet også sin egen side øverst.

Håber I vil følge med og kom endelig med idéer til kategorierne. Enten jeres egne opskrifter eller noget I har set/tænkt på.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Hvad synes du?

Print mig :)

Print Friendly and PDF

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Der var en fejl i denne gadget