torsdag den 6. december 2012

Mr. HP + citroner


I starten af november modtog jeg faktisk en fin kurv fra Heinz som jeg aldrig fik blogget om, da jeg var syg og havde travlt på arbejde og hjemmefronten.
Det er ikke fair for det var en rigtig fin kurv med lækkerier i. Jeg nåede heldigvis at få et billede af de lækre grøntsager, for de er for længst væk.

Baggrunden for kurven var at Heinz kørte en konkurrence omkring retter med HP-sauce hvor man skulle finde på den bedste. Jeg nåede aldrig så langt, desværre. Er I interesseret i at se retter der deltog findes de på Heinz's facebookside her.

Nu står jeg så med den flaske HP-sauce og er i vildrede over hvad den skal bruges til. Tidligere har jeg prøvet den i marinade som den er rigtig god til. En anden gang var det i en wokret, men det var nu ingen succes.
Hvad kan jeg bruge flasken til udover de forslag som andre har leget med?

Derudover fandt jeg igår i ABC en pose med 7 modne citroner (ikke øko) i til 5 kr.
De kom selvfølgelig med hjem, men hvad pokker kan jeg bruge dem til? Jeg kredser lidt om den citronsuppe jeg så inde ved Piskeriset den anden dag, men tænker noget kage eller dessert måske?

Glædelig torsdag til jer andre. Jeg er træt så maden er suppe og derefter på hovedet i seng :) Hi hi

2 kommentarer:

  1. hvis citronskallen kan du lave kandiseret citronskal og overtrække med mørk chokolade. Det smager lækkert.....

    SvarSlet
    Svar
    1. Citron og chokolade? Tja, hvorfor ikke... Kan være det skal prøves.
      Tak for idéen :)

      Slet

Hvad synes du?

Print mig :)

Print Friendly and PDF

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Der var en fejl i denne gadget