tirsdag den 18. december 2012

Juleferie


Jeg må nok indrømme at jeg mentalt er gået på juleferie. Eller det vil sige at jeg har så travlt på arbejdet at jeg arbejder hjemme hver dag i denne uge og det betyder at her ikke bliver lavet særlig meget avanceret mad eller lavet særlig meget kreativt da vi prioritere at julehygge sammen i hjemmet og så har vi nogle større projekter i gang som tager både tid og kræfter.
Mere om dette til næste år..


I forhold til de 200 opskrifter i 2012 må jeg jo indrømme at jeg ikke nåede målet - ihvertfald ikke officielt. Jeg ville ellers poste alle afprøvede opskrifter, men valgte kun at tage dem som var succeser og alle madblogger ved jo at ud af 200 opskrifter er der mindst 5% som ikke lykkedes. Det var der også her.
Det har været en dejlig udfordring og jeg har valgt noget lignende til 2013, men også dette må I vente med at se til næste år.


Vi er stort set klar til julen og vil bare slappe af og nyde dagene, da vi i år har juleferie sammen og bare skal hygge med familier og venner.

Jeg vil fortsat følge med hos jer andre og håber I vil hænge på til næste år :)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Hvad synes du?

Print mig :)

Print Friendly and PDF

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Der var en fejl i denne gadget