mandag den 24. december 2012

Glædelig jul


Her i Rebelsig kom der igår en ordentlig omgang sne så chancen for hvid jul her er ihvertfald stor.

Julemorgen foregår i sengen med juletv og herefter er der gæster i huset, kun afbrudt af et smut i kirken :)

Jeg vil ønske jer alle en rigtig glædelig jul hvorend I er. Igår havde vi en tragedie i Bramming som har påvirket stemningen i byen og på Facebook, eftersom det var en fyr de fleste kendte der blev fundet død.

Jeg glæder mig til at læse inde ved jer andre bloggere de kommende dage om jeres juleaften. For lige at pointere madbloggen kan jeg afsløre at menuen i aften står på faseret kalkun, svinekam, medister og frikadeller. Der er vist garanti for at blive mæt ligemeget hvor kræsen man er :)

GLÆDELIG JUL

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Hvad synes du?

Print mig :)

Print Friendly and PDF

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Der var en fejl i denne gadget