lørdag den 1. december 2012

1. december


Aftenen igår blev brugt til Late Night i Esbjerg City, da butikkerne havde åben til 21 og skøjtebanen åbnede. Vi fandt de sidste julegaver (okay, mangler 1 enkelt, men ved hvad det skal være...), så nu kan vi praktisk talt slappe af i resten af december med hensyn til gaveindkøb.
Jeg fandt også en fin trøje og så fik vi gløgg med amaretto og jægerte. Da byen lukkede kørte vi ud forbi Bilka som holdte åben til kl. 24 og fandt lidt gaver til pakkeleg, for i aften er vi inviteret til åle-gilde ved svigerfar. Jeg selv er ikke meget til ål, men elsker stuvede kartofler som man får dertil!


Inden vi gik i seng igår bad Tommi mig åbne en stor kasse som egentlig var en 'Glædelig 1. decmber-gave', men klokken var tæt på 24, såååå..
Indeni var den største Body Shop pakkekalender! Den er simpelthen fantastisk og jeg kan ikke vente til jeg må åbne en låge mere!




Resten af indlægget bliver vist bare billeder, for jeg har efterhånden lidt travlt inden vi skal afsted. Men glædelig 1. december til jer alle og håber det har sneet lidt ved jer andre. Her kom der lette snefnug i 10 minutter, men det var bare perfekt!








Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Hvad synes du?

Print mig :)

Print Friendly and PDF

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Der var en fejl i denne gadget