mandag den 19. november 2012

Vinder!


Der er fundet en vinder - LISE fra bloggen Lise på SU.


Jeg synes sku' det var lidt kedeligt bare at sende hamburgeren, så jeg smider altså lige en plade af min yndlings-chokolade som smager FANTASTISK!
Derudover får Lise også lige en lille pakke af de søde pastiller fra Les Anis de Flavigny, som jeg og min kollega netop har bestilt fra Frankrig - mere om dette i en andet indlæg.

For god ordens skyld vil jeg igen lige nævne www.USBshoppen.dk som jo har sponsoreret det fine USB-stik! De har et væld af usb-stiks, så hvis I mangler nogle til julegave skal I bare smutte ind forbi og så finder I nok det helt rigtige stik!

Lise: Smid mig lige en mail på rebelsig@live.dk med din adresse, så sørger jeg for at tingene kommer helt til dobbelt A.

Nu håber jeg snart at min blog er færdig så jeg igen kan komme med en masse opskrifter..

1 kommentar:

  1. IIih hvor fantastisk, taaak :)
    Smider en mail med det samme :)
    Lise

    SvarSlet

Hvad synes du?

Print mig :)

Print Friendly and PDF

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Der var en fejl i denne gadget