onsdag den 14. november 2012

Undskyld jeg roder-give away


Endnu engang vil jeg undskylde for mit roderi herinde.

Derfor har jeg en lille give away til jer som fortsat holder ud!

www.USBshoppen.dk har kontaktet mig og foræret mig et nyt usb-stik som jeg er rigtig glad for da jeg stod og manglede et til bilen!

Men som den søde blogger jeg nu er (...) sagde jeg at jeg kun selv ville modtage et hvis jeg også fik et til mine kære læsere!

Altså. Det sjove hamburger-usb på 2 GB kan altså blive dit - og det er da sejt!

2GB USB - Burger

Så bare smid en kommentar - ja, bare et lille "hej", så er du med i opløbet om den sjove gadget :)

Vinderen bliver trukket søndag d. 18. november kl. 12!

Fortsat god dag! Her i Rebelsig har eftermiddagen stået på hurtig oprydning, besøg fra ejendomsmægler og nu på let madlavning i form af kartoffelmos og pølser :)

8 kommentarer:

  1. Hvor er den sej :) vil gerne vil være med i din give away :)

    SvarSlet
  2. Hej ;)

    Rod kan jo være godt når det er fordi din blog forbedres :)

    SvarSlet
  3. Hvor er den bare fin ;) Jeg vil da ihvertfald være glad for at være den heldige vinder af en ;)
    Rod er fuldt ud acceptabel, da du arbejder med at gøre din, i forvejen gode blog, bedre ;)
    Venlig Hilsen Heidi
    heidisp@sol.dk

    SvarSlet
  4. Ih, sådan et USB-stik vil jeg gerne have fingrene i :-)

    SvarSlet
  5. Endelig en burger jeg ikke bliver tyk af ;) !!

    SvarSlet
  6. Hæhæh hvor er den fed, im in :)
    Lise

    SvarSlet

Hvad synes du?

Print mig :)

Print Friendly and PDF

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Der var en fejl i denne gadget