søndag den 25. november 2012

Julen begynder idag!


Ihvertfald i Rebelsig...

Igår gennemtravede vi Esbjerg og fik købt 80% af julegaverne og hvor er det dog en dejlig følelse her i november..

Næste skridt er selvfølgelig julepynten og da der jo er under 1 måned til juleaften idag må jeg hellere komme igang.
Tommi er smidt ud hjemmefra imens, men inden det fik han sat julelys op udenfor og det må I selvfølgelig gerne se, men venter med at fotografere til det er mørkt så man rigtig kan se farverne.

En hård dag kræver god morgenmad så imens jeg fodrede heste og gik med Buddy kokkererede Tommi lækker morgenmad til os.



Julepynten glæder sig til at komme ud af skabet og jeg har fundet julecdérne med de gamle julesange frem så jeg rigtig kommer i stemning...


 
GOD SØNDAG FØR 1. ADVENT! :)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Hvad synes du?

Print mig :)

Print Friendly and PDF

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Der var en fejl i denne gadget