fredag den 30. november 2012

Indkøbstip - vaniljekøb på nettet

VanillaMart


Jeg gjorde det faktiske også sidste år til jul - købte en ordentlig håndfuld vaniljestænger på nettet fra England.

Jeg blev anbefalet VanillaMart og jeg kan kun selv videre anbefale siden. Produkterne er skønne, prisen fin og servicen i top.

Sidste gang bestilte jeg blot Madagascan stænger som jeg kender herhjemmefra, men denne gang gik jeg lidt på opdagelse og endte med at vælge 4 forskellige slags og fik derfor 80 stænger tilsendt den anden dag.
Denne gang valgte jeg: gourmet indian, gourmet madagascan, premium indian og nogle der hedder extract grade madagascan. Sidstnævnte kostede kun 3,5 pund for 20 stk. hvorimod de andre kostede op til 6,5 pund for samme antal.

Til den sidste tiramisu jeg lavede brugte jeg en af de extract grade stænger og det var en succes. De er godt bløde og lidt tykkere end de andre.

Da jeg tidligere købte vaniljestænger herhjemme gemte jeg ofte glassene de kom i og dem genbruger jeg nu til disse stænger, da de ankommer i en pose med 5 stk.



2 kommentarer:

  1. Jeg har også bestilt der fra, og jeg er lige så begejstret som dig :)De er virkelig lækre og billige!

    SvarSlet
    Svar
    1. Jep :) Dejligt at man kan forsøde tilværelsen på en billig måde :)

      Slet

Hvad synes du?

Print mig :)

Print Friendly and PDF

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Der var en fejl i denne gadget