tirsdag den 9. oktober 2012

Velkommen til efteråret


Nu er der vist ingen der er i tvivl om at efteråret er her.

Herhjemme har vi glædet os for efteråret er mindst lige så dejlig som sommeren, hvis ikke bedre...

Vi kan trække i termokedeldragten igen (det er det første jeg har på om morgenen og det første jeg tager på når jeg kommer fra arbejde).

På trods af tidligt mørkt kan vi hygge indenfor med en god film, for vi har fortsat abonnement ved www.lovefilm.dk.

Majsene bliver snart snittet hvilket betyder stubmarker som man kan ride på.

Der skal laves græskarlygter.

Suppe kommer fast på madplanen hver uge.

Alle dyrene får vinterpels og er så dejlig bløde at kramme :)

Ja, vi tager imod oktober med åbne arme og ser frem til et skønt efterår...

2 kommentarer:

  1. Efterår er altså ikke helt tosset, når man sætter punkter op - der er jo mange plusser! :)

    Jeg er især helt med på indendørs hygge, græskarlygte og heste med dejlig vinterpels - umh der er ikke noget bedre! :)

    SvarSlet

Hvad synes du?

Print mig :)

Print Friendly and PDF

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Der var en fejl i denne gadget