søndag den 21. oktober 2012

Ugen på hæld


Så er ugen næsten væk.

Jeg forstår ikke hvorhen og at 7 dage allerede er gået siden sidste søndag. Vi har haft et stramt skema denne uge, på trods af at andre har holdt ferie. Weekenden havde vi lovet væk til at hjælpe familier med jeres projekter; en grænsetur, fødselsdag og renovering af køkken og stue. Sidstnævnte skal vi igen idag.
Vi ser frem til at sidde i sofaen kl. 20.00 til Forbrydelsen. I sidste afsnit hvor moderen talte, kunne jeg genkende stemmen og da min søster uafhængig af mig sagde at det var den samme - ja så er jeg egentlig ret sikker i min sag. Mon man kan odds på det nu?

Vi trækker i arbejdstøjet og drømmer om en ridetur når regnen snart holder pause...





2 kommentarer:

  1. Jeg har længe genkendt morderens stemme og han står også i rulleteksterne som GM (gerningsmand) MEN jeg tror det er et stunt fra DR's side.... Jeg tror det er en anden stemme end den "rigtige" gerningsmand for at lede os fra den rigtige GM, så jeg er mega spændt på afsløringen :D

    SvarSlet
  2. Ha ha - jeg kiggede lige efter i rulleteksterne og sørme om du ikke havde ret :) He he.. Det bliver spændende at se hvordan det hele hænger sammen :)

    SvarSlet

Hvad synes du?

Print mig :)

Print Friendly and PDF

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Der var en fejl i denne gadget