onsdag den 24. oktober 2012

Pizza med spejlæg


Ja, I læste rigtigt. Spejlæg på en pizza. Tommi fortalte at det fik de andre nede på arbejde, så selvfølgelig skulle vi også prøve.
Tommi var ret vild med det, men jeg kunne ikke få mit hoved til at fatte det, så smagte ikke rigtig på det. Men er I friske så prøv. Det siges ihvertfald at være lækkert..
Jeg holder mig til spejlæg i burgere...

Opskrift er der ikke så meget af. Bag en almindelig pizzadej, smør med tomatsauce, drys med ost, kom skinke/pepperoni/pølser på og slå så et æg ud i en kop og hæld det ud på pizzaen. Bag som normalt.

God onsdag! Jeg bruger aftenen på Laban, da vi får undervisning :)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Hvad synes du?

Print mig :)

Print Friendly and PDF

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Der var en fejl i denne gadget