lørdag den 27. oktober 2012

Morgenstund har frost i mund


Vågnede tidligt da Tommi snorkede som en hel hær efter nattens oktoberfest i sportshallen. Da jeg først var vågen kunne jeg ikke holde sprit-lugten ud, så måtte stå op og komme ud i den friske luft.. Jeg tog kameraet med!






Hestene og Buddy var også friske og med på lidt fotosjov












Jeg lader Tommi sove en time endnu og hopper selv i køkkenet med fersk svinelever og et halvt kilo mascarpone. Leveren skal bruges i en leverpostej og osten ender i en tiramisu :)

God lørdag!

2 kommentarer:

  1. Fine billeder :) Her har det vist knap nok været frost, men vi bor også lige ud til vandet. Men det er koldt nok ellers.
    Også god lørdag til dig :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja, den der 'chill-faktor' er allerede kommet til Danmark i år. Men vi kan vel lige så godt vænne os til det nu. Termokedeldragten er ihvertfald fundet frem herhjemme! :)

      Slet

Hvad synes du?

Print mig :)

Print Friendly and PDF

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Der var en fejl i denne gadget