mandag den 3. september 2012

Give away ved 100 faste læsere


Jeg er tæt på at runde de 100 faste læsere og det skal selvfølgelig fejres! Jonathan fra webshoppen StarsForStacy.dk har kontaktet mig og vil gerne donere et valgfrit sæt af deres smukke øreringe (værdi 149,-) til en heldig læser.
StarsForStacy er en webshop som startede i foråret 2012. De fokusere på at sælge billige øreringe som alle har råd til, mens de ligner en million. Jeg selv er forelset i disse


Nå, tilbage til give away'en.

Jeg runder som skrevet snart 100 faste læsere her på bloggen og derfor løber denne give away frem til mandag d. 10. september kl. 15.00.

Reglerne er som følger:

1 lod for at skrive en kommentar
2 lodder for at være fast læser + skrive kommentar
3 lodder for at være fast læser + skrive kommentar + linke til min give away på din egen blog

Tjek StarsForStacy.dk ud og kryds fingere for at det er dig som er den heldige vinder!!

17 kommentarer:

  1. Ej sikke en lækker Give away! Jeg deltager med to lodder :)

    SvarSlet
  2. Ej, hvor er de også bare fine! Den side kender jeg slet ikke, men dét skal da ændres!:o)

    SvarSlet
  3. Uh, dem ville jeg gerne vinde :)

    SvarSlet
  4. Jeg hapser 2 lodder, ville være perfekt med at par fine øreringe, til når jeg skal giftes :-)

    SvarSlet
  5. Jeg er også med på to lodder, fast læser har jeg været længe og så en kommentar er det mindste :)

    SvarSlet
  6. Snupper to lodder for kommentar og fast læser :-)

    SvarSlet
  7. 2 lodder fra mig... Tænk snart 100, jeg var dn af de allerførste. Sjovt at tænke på.
    Mange hilsner fra Eva

    SvarSlet
  8. Jeg vil gerne deltage med 2 lodder for denne kommentar og som fast læser nr. 100 :D

    SvarSlet
  9. Jeg vil da bestemt også gerne deltage med 2 lodder som ivrig fast læser :)

    SvarSlet
  10. De har såå mange finde ting derinde,har været inde at lure :)
    Jeg vil meget gerne være med, med 2 lodder :)

    Lise
    http://lisepaasu.blogspot.com

    SvarSlet
  11. 2 lodder tak :) - Louise

    SvarSlet
  12. Så blev jeg nr 101 :-) Er med på 2 lodder.

    SvarSlet
  13. Jeg er også med, med to lodder :)
    Er så vild med de øreringe.

    SvarSlet
  14. Jeg vil også meget gerne være med :)
    Hvor er de fine!
    katrine_marcussen@hotmail.com

    SvarSlet

Hvad synes du?

Print mig :)

Print Friendly and PDF

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Der var en fejl i denne gadget