mandag den 10. september 2012

And the winner is...

PILLE !!

Buddy hjalp endnu engang med at udvælge vinderen, men fik det ikke optaget denne gang, da det gik for stærkt. Men sedlen med Pilles navn må have duftet bedst :)

Stik mig din mail, frk. Pille og så beder jeg Jonathan fra StarsForStacy.dk om at kontakte dig og så kan du udvælge dit favorit-par til 149,- :)

Håber du bliver glad og at I andre som måske bare kom forbi for at deltage i konkurrencen, bliver hængende :)

Der kommer straks et indlæg om Food Festivallen i Århus i weekenden samt en håndfuld opskrifter, men først venter en hyggelig mandag aften, som skal bruges i sofaen efter en lang ride-time :)

3 kommentarer:

  1. Iih hvor fantastisk, så skal der findes et par fine øreringe som skal bruges til brylluppet :-) Jeg er da alligevel lidt heldig i disse dage, vandt også en bamse ved best friend i dag til vovserne :-)

    Nellespille@gmail.com

    SvarSlet
  2. He he hvor heldig har man lov at være? :)

    Jeg beder Jonathan kontakte dig :)

    SvarSlet
    Svar
    1. For en gang skyld har jeg været afsindig heldig :-) Jeg takker i hvert fald mange gange, SÅ fedt at vinde et par nye øreringe :-)

      Slet

Hvad synes du?

Print mig :)

Print Friendly and PDF

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Der var en fejl i denne gadget