lørdag den 25. august 2012

Nyt i skabene

Med hjem fra Tunesien havde vi lidt godter. Safran som normalt er halvdyrt herhjemme fåes meget billigere i de Afrikanske lande. I Egypten var det billigt, men det var intet i forhold til Tunesien. Så jeg købte rigeligt med hjem og gav til familien - selv fik jeg også lidt


Der kom også lidt pasta med hjem


Men bedst af det hele var at min søster og mor i samme uge var i New York og shoppe lidt. Med hjem til mig og Tommi kom der også lidt :)



Mums!

2 kommentarer:

  1. Dejlige indkøb - især safranen, for det er rasende dyr herhjemme! Kommer jeg til Mellemøsten på et tidspunkt, vil det være noget af det første, jeg køber :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Hi hi, ja, det var rigtig billigt, men man lærte hurtigt at prutte prisen helt ned. For den lille pose med safran startede sælger på 145 dinar (svarende til 600 kr.), men ved at presse ham en del (og svinge med håret)endte jeg med at betale 10 dinar (ca. 40 kr.), he he..

      Slet

Hvad synes du?

Print mig :)

Print Friendly and PDF

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Der var en fejl i denne gadget