søndag den 26. august 2012

Nem maddag


Lørdag gik der rigtig 'ferien-er-snart-slut' i den. Vi stod sent op, så droppede morgenmaden og efter at have været lidt aktive fik vi frokost i form af lækre hjemmelavede panini'er. I Tuneisen var der panini på alle restauranter og hver eftermiddag på hotellet, så jeg havde sådan glædet mig til at komme hjem og prøve at efterligne og mums hvor blev de gode!


Aftensmaden blev også nem eftersom vi havde gæster til eftermiddagskaffe. Tommi havde lyst til hotwings - men for at det ikke blev for usundt skiftede vi de normale pommes ud med en lækker salat a la tøm-køleskabet. Aftensmaden blev indtaget i sofaen imens vi så filmen Hunger Games, som dog var lidt for mærkelig til min smag.


Søndagen er dog brugt mere fornuftigt. Jeg har redet Laban, så han kan komme i bedre form og Tommi er ude og hjælpe en nabo med noget lastbil-noget :)

Aftensmaden idag står på svinekam :)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Hvad synes du?

Print mig :)

Print Friendly and PDF

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Der var en fejl i denne gadget