fredag den 24. august 2012

Ferieramt


Som I nok har gættet holder vi i Rebelsig nu ferie.
Den startede med en uge i Tunesien og derefter tog vi et par dage i sommerhus på Fanø med Buddy. De sidste par dage skal nu bruges herhjemme med dyrene og i huset.
På mandag starter hverdagen igen og selvom jeg har nydt de to ugers ferie i fulde drag - glæder jeg mig dog til at komme tilbage i mine rutiner og til mit arbejde :)








Dette indlæge har taget 2 dage om at blive lavet, da Blogger brokkede sig over at jeg ikke havde mere lagerplads til billeder - nu er der købt 25 GB pr. måned til den sølle sum af 14,50 kr. - så nu krydser jeg fingere for at det virker :)

1 kommentar:

  1. Vidste ikke lige, at der var en grænse for lagerplads. Det er da noget træls. Men man kan uploade fra en anden kilde på nettet (ligesom på debatten) ved at sætte url'en til billedet ind i uploaderen. Og så bare have billederne liggende på f.eks. www.photobucket.com

    Bare lige et tip, hvis du vil spare lidt penge :) går ikke ud fra, at det kommer ind under lagerpladsen, når det ligger på en anden server.

    SvarSlet

Hvad synes du?

Print mig :)

Print Friendly and PDF

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Der var en fejl i denne gadget