torsdag den 2. august 2012

Biografklub Danmark

First: Dette er ikke noget jeg får penge/andre goder for (desværre), men blot et tilbud jeg vil sprede da jeg synes det er en god deal.

Biografklub Danmark!

Da jeg gik på gymnasiet lokkede en veninde mig til at være med, men de eneste film de viste var noget fransk avantgarde og polsk thriller, not really my kind!

Idag har jeg dog netop købt to medlemsskaber, da de film der er med i 2012/2013 faktisk er ret gode (ud fra det læste resumé).

Filmene kan ses her.

Til jer som ikke kender det: Man køber ét medlemsskab pr. person - man kan vælge grundpakken på 7 film, "fra bog til film"-pakken på 3 film eller begge pakker. Begge pakker koster i år 98 kr.
Når man er medlem får man rabatkuponer, så man til de udvalgte film kan købe biografbilletter til halv pris!

Tommi og jeg går en del i biografen og ud fra listen over film i denne sæson ved jeg på forhånd vi skal ind og se nogle af dem og så er medlemskabene tjent ind efter et par film.

Der kommer nye opskrifter ind i aften. Vi har pt. travlt derhjemme men i aften står den på computer og sofahygge efter hestene er ordnet :)

God torsdag!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Hvad synes du?

Print mig :)

Print Friendly and PDF

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Der var en fejl i denne gadget