mandag den 25. juni 2012

Pizzamuffins


Jeg fandt denne opskrift inde på en af de 'nye' blogs jeg har fundet. Nemlig Min Kage som den så simpelt hedder. De her pizzamuffins så drønlækre ud og de blev fluks lavet da jeg havde alle ingredienserne hjemme. Jeg har dog ingen minimuffin-forme, så det blev til 12 i almindelig størrelse og lige pt. er der 3 tilbage, he he, Tommi var ret vilde med dem.

12 stk.
100 g. mel
1 æg
1 nip salt
1 tsk. bagepulver
100 g. mælk
40 g. pepperoni
50 g. skinkestrimler
100 g. revet ost
Pizzakrydderi

Bland mel med bagepulver og salt og pisk det sammen med de øvrige ingredienser. Fordel dejen i muffinsforme og bag dem ca. 15 minutter ved 200 grader.

Vibeke fra Min Kage anbefaler man serverer dem til lidt lun pizzasauce. Dette havde jeg ikke, men er sikker på det er super lækkert!




3 kommentarer:

  1. Ej hvor ser de lækre ud! :)

    Og nu får jeg helt lyst til og handle og bage - her midt i min eksamenslæsning :)

    SvarSlet
  2. Hej :)

    Ved du om man kan spise pizzamuffins'ne kolde?

    Og om de er fryseegnet?

    SvarSlet
  3. De er lækre kolde. Hmm, må være dig svar skyldig med fryseegnethed. Men vil gerne vide det hvis du prøver.

    SvarSlet

Hvad synes du?

Print mig :)

Print Friendly and PDF

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Der var en fejl i denne gadget