mandag den 7. maj 2012

Hverdag igen


Bloggen har ikke godt af alle de ferie/fridage der er i foråret og det har jeg heller ikke, he he, for køkkenet går hurtigt i stå når vi begge tuller rundt herhjemme.

Så jeg glædede mig til at komme på arbejde idag og få almindelige rutiner ind i hverdagen. Så det blev til lidt overarbejde idag for at indhente det forsømte og hjemme igen stod den på græs-tur med Laban. Tommi er med hans svoger oppe og kigge på bil, så jeg passer deres lille beagle og gik en laaaaang tur med Buddy, Laban og den lille hund. Men jeg må have overvurderet den for vi nåede lige indenfor og fik taget et billede inden hun smed sig i sofaen og nu har sovet uafbrudt lige siden.



Aftensmaden i aften er tortillas, da vi har en masse grønt som skal bruges og lidt oksekød. Derimod er er resten af madplanen for denne uge inspireret af Føtex's madplan.  Men nej nej, bare rolig - jeg handler skam stadig i abc-lavpris :)

Håber alle har nydt bededags-fridagene og ser frem til Kristi Himmelfartsdagene nu :)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Hvad synes du?

Print mig :)

Print Friendly and PDF

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Der var en fejl i denne gadget